Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Πρόσωπο - Αλέξανδρος Δαβιλάς

Ο Αλέξανδρος Δαβιλάς είναι ένας νέος και φέρελπις ηθοποιός με έντονο παρουσιαστικό και κωμική φλέβα. Τον συναντάμε στην σκηνή του Άβατον στην παράσταση Αν αργήσω κοιμήσου + του Άκη Δήμου μια απολαυστική παράσταση με νέους ηθοποιούς.

- Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα
Με λένε Αλέξανδρο Δαβιλά είμαι 21 χρόνων, ψηλός (1,93) και το όνειρο μου είναι να γίνω ηθοποιός

- Πως αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;
Κάποια στιγμή στο γυμνάσιο ένας καθηγητής μου, μου είπε ότι πρέπει να γίνω ηθοποιός. Από τότε κάτι άλλαξε μέσα μου, βρήκα αυτό που όντως θέλω να κάνω

- Είχατε κάποιον άλλο προσανατολισμό πριν ασχοληθείτε με τον χώρο;
Πιο μικρός ήθελα να γίνω δικηγόρος.. επίσης ήθελα να περάσω σε φιλοσοφική σχολή. Αλλά η προτεραιότητά μου ήταν όπως είπα η δραματική Σχολή.

- Ποιο είναι το πιο σημαντικό κριτήριο όταν επιλέγετε μια συνεργασία;
Η συνεννόηση. Άμα μπορείς να συνεννοηθείς με τον άλλον τότε σίγουρα θα βγει μία καλή δουλειά.

- Αγαπημένος ρόλος, συγγραφέας, ηθοποιός;
Αγαπημένος μου ρόλος είναι ο Άμλετ, αγαπημένος συγγραφέας ο Tennessee Williams και αγαπημένος μου Έλληνας ηθοποιός είναι ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης.

- Τι αισθανθήκατε την πρώτη φορά που βρεθήκατε στην σκηνή;
Ολοκλήρωση.

- Ποια ήταν η πιο αμήχανη ή αστεία επαγγελματική σας στιγμή;
Πέρυσι σε μία παράσταση που ήμουνα σε μία σκηνή έπρεπε να κάτσω εγώ και ένας άλλος ηθοποιός σε ένα καναπέ και να μιλήσουμε. Έτσι όπως καθίσαμε ο καναπές έσπασε και πέσαμε στο πάτωμα.. ευτυχώς ήταν κωμωδία..

- Σας έχει ποτέ απογοητεύσει το επάγγελμα που ακολουθήσατε;
Μέχρι τώρα ευτυχώς όχι και εύχομαι να μη γίνει ποτέ.

- Είχατε κάποιο πρόσωπο που να λειτούργησε σαν ερέθισμα να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Όχι.

- Πως αντιμετωπίζετε τις θετικές και πως τις αρνητικές κριτικές;
Οι θετικές με κάνουν χαρούμενο οι αρνητικές με κάνουν καλύτερο.

- Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι;
Επαγγελματικοί μου στόχοι είναι συνέχεια να δουλεύω. Αυτό θέλω. Είτε στην τηλεόραση, είτε στο  θέατρο είτε στο σινεμά.

- Τι επιθυμείτε για τον εαυτό σας σε δέκα χρόνια από σήμερα;
Να είμαι ένας καλός ηθοποιός.

- Πείτε μας που σας βλέπουμε αυτή την περίοδο.
Αυτή την περίοδο με βλέπετε στον Αντέννα στη σειρά Η επιστροφή κάθε Δευτέρα Τρίτη και Τετάρτη 20:45. Και στη θεατρική παράσταση αν αργήσω κοιμήσου + στο θέατρο άβατον κάθε Σάββατο στις 23:00.

- Ποιος είναι ο δικός σας ρόλος στην παράσταση.
Στην παράστασή μας υπάρχουν πέντε χαρακτήρες που αποφασίζουν να μιλήσουν για τα ερωτικά τους. Ο καθένας με το δικό του τρόπο προσπαθεί να εξηγήσει αυτό που νιώθει. Κάποιοι τα καταφέρνουν άλλοι πάλι όχι.

- Ποια είναι τα επόμενα σας επαγγελματικά βήματα;
Η σειρά στην οποία βρίσκομαι θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν. Όσον αφορά το θέατρο γίνονται κάποιες συζητήσεις αλλά δεν είναι κάτι σίγουρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου