Ο Βαλεντίνος Τσίλογλου “συνθέτει” μια αστυνομική ιστορία, καθαρά εμπνευσμένος από τα φιλμ νουάρ της Αμερικάνικης - κυρίως - κινηματογραφικής τέχνης. Με ιδιαίτερη προσοχή και βαρύτητα στα απώτερα ερωτικά ή οικονομικά κίνητρα των ηρώων του, ο Τσίλογλου μας επανασυστήνει - από διαφορετική οπτική γωνία - αυτό το είδος, που για πολλούς ειδικούς αποτελεί μια ξεχωριστή κινηματογραφική κατηγορία.
Μία νέα κι όμορφη γυναίκα χάνει άδοξα τη ζωή της κι ένας νεαρός, αλλά έμπειρος επιθεωρητής της αστυνομίας, αναλαμβάνει τη διαλεύκανση του φόνου της. Πολλοί οι ύποπτοι και διαφορετικά τα κίνητρα. Στο τέλος όμως πάντα θριαμβεύει η αλήθεια κι η δικαιοσύνη...
Συμπαθέστατοι όλοι οι ηθοποιοί επί σκηνής. Καίτη Βαρβαρέσου, Ρόμυ Βασιλειάδη, Νικόλας Γεωργανής, Δήμητρα Μπουρνελέ (συμμετείχε κι ως Βοηθός Σκηνοθέτη), Δημήτρης Παπάς και Πάνος Τσαλιγόπουλος. Αξιοπρεπείς, σοβαροί και σεμνοί κρίθηκαν επαρκείς, ως προς τους χαρακτήρες και τις προσωπικότητες που είχαν – έκαστος εξ αυτών – αναλάβει.
Εξαίρετη η συμμετοχή της Λούλας Τριανταφύλλου, που με την εμπειρία της σήκωσε στην πλάτη της το βαρύτατο φορτίο του κωμικού στοιχείου της παράστασης. Καθοδηγήθηκε σωστά σκηνοθετικά και απέδωσε με πολύτιμη υποκριτική πειθαρχία το ρόλο της αφελούς καλοζωισμένης θείας. Είχα δε τη χαρά, να κάθομαι σε τέτοιο σημείο, ώστε να βλέπω τη λάμψη στα μάτια της γι΄αυτό που έκανε.
Ο πολύπλευρος, πολυτάλαντος και πολύπειρος Νίκος Αβαγιανός συμπλήρωσε με την πληθωρική παρουσία του και τη γοητεία του το καστ, σε ρόλο κλειδί για την εξέλιξη του έργου.
Πραγματικά ατμοσφαιρική παράσταση στον ωραιότατο χώρο του Θεάτρου “Βαφείον – Λάκης Καραλής”. Σ΄αυτό συνέβαλε αναμφισβήτητα ο σχεδιασμός του υποβλητικού φωτισμού από τον Σάββα Σουρμελίδη, που ανέδειξε πρόσωπα και συναισθήματα. Φροντισμένα τα σκηνικά (Workshop Makis), καθώς και τα ανάλογα ρούχα εποχής των Καρρά και Τρανούλη. Εντυπωσιακά προσεγμένο το μακιγιάζ (ιδίως των κυριών), από τους αποφοίτους του ΙΕΚ ΑΚΜΗ (με την επιμέλεια της Βίρνας Ευστρατιάδου).
Φιλότιμη και – ειλικρινά – έντιμη προσπάθεια του Βαλεντίνου Τσίλογλου, που δείχνει να εξελίσσεται καλλιτεχνικά με την πάροδο του χρόνου. Συγγράφει και σκηνοθετεί ένα έργο, που εξ ορισμού ανήκει σ΄αυτή την πολύ δύσκολη υποκατηγορία. Με πολλά όμως κωμικά στοιχεία! Και είναι σαφώς πολύ προτιμότερο να βλέπουμε μια παραλλαγή του παραδοσιακού θεατρικού αστυνομικού θρίλερ με τις άφθονες χαριτωμένες και αστείες σκηνές, παρά τα τετριμμένα και κοινότοπα αστυνομικά θρίλερ, από τα πολλά που ανεβαίνουν ανεπιτυχώς κατά καιρούς στις Αθηναϊκές σκηνές.
Και είναι επίσης προφανές ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού το έχει ήδη αγκαλιάσει και δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες παραστάσεις του είναι ήδη sold-out!
Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στον παρακάτω σύνδεσμο: http://quintatheater.blogspot.com/2018/10/blog-post_71.html#more
Της Βικτώριας Πέππα, 12/12/18
Μία νέα κι όμορφη γυναίκα χάνει άδοξα τη ζωή της κι ένας νεαρός, αλλά έμπειρος επιθεωρητής της αστυνομίας, αναλαμβάνει τη διαλεύκανση του φόνου της. Πολλοί οι ύποπτοι και διαφορετικά τα κίνητρα. Στο τέλος όμως πάντα θριαμβεύει η αλήθεια κι η δικαιοσύνη...
Συμπαθέστατοι όλοι οι ηθοποιοί επί σκηνής. Καίτη Βαρβαρέσου, Ρόμυ Βασιλειάδη, Νικόλας Γεωργανής, Δήμητρα Μπουρνελέ (συμμετείχε κι ως Βοηθός Σκηνοθέτη), Δημήτρης Παπάς και Πάνος Τσαλιγόπουλος. Αξιοπρεπείς, σοβαροί και σεμνοί κρίθηκαν επαρκείς, ως προς τους χαρακτήρες και τις προσωπικότητες που είχαν – έκαστος εξ αυτών – αναλάβει.
Εξαίρετη η συμμετοχή της Λούλας Τριανταφύλλου, που με την εμπειρία της σήκωσε στην πλάτη της το βαρύτατο φορτίο του κωμικού στοιχείου της παράστασης. Καθοδηγήθηκε σωστά σκηνοθετικά και απέδωσε με πολύτιμη υποκριτική πειθαρχία το ρόλο της αφελούς καλοζωισμένης θείας. Είχα δε τη χαρά, να κάθομαι σε τέτοιο σημείο, ώστε να βλέπω τη λάμψη στα μάτια της γι΄αυτό που έκανε.
Ο πολύπλευρος, πολυτάλαντος και πολύπειρος Νίκος Αβαγιανός συμπλήρωσε με την πληθωρική παρουσία του και τη γοητεία του το καστ, σε ρόλο κλειδί για την εξέλιξη του έργου.
Πραγματικά ατμοσφαιρική παράσταση στον ωραιότατο χώρο του Θεάτρου “Βαφείον – Λάκης Καραλής”. Σ΄αυτό συνέβαλε αναμφισβήτητα ο σχεδιασμός του υποβλητικού φωτισμού από τον Σάββα Σουρμελίδη, που ανέδειξε πρόσωπα και συναισθήματα. Φροντισμένα τα σκηνικά (Workshop Makis), καθώς και τα ανάλογα ρούχα εποχής των Καρρά και Τρανούλη. Εντυπωσιακά προσεγμένο το μακιγιάζ (ιδίως των κυριών), από τους αποφοίτους του ΙΕΚ ΑΚΜΗ (με την επιμέλεια της Βίρνας Ευστρατιάδου).
Φιλότιμη και – ειλικρινά – έντιμη προσπάθεια του Βαλεντίνου Τσίλογλου, που δείχνει να εξελίσσεται καλλιτεχνικά με την πάροδο του χρόνου. Συγγράφει και σκηνοθετεί ένα έργο, που εξ ορισμού ανήκει σ΄αυτή την πολύ δύσκολη υποκατηγορία. Με πολλά όμως κωμικά στοιχεία! Και είναι σαφώς πολύ προτιμότερο να βλέπουμε μια παραλλαγή του παραδοσιακού θεατρικού αστυνομικού θρίλερ με τις άφθονες χαριτωμένες και αστείες σκηνές, παρά τα τετριμμένα και κοινότοπα αστυνομικά θρίλερ, από τα πολλά που ανεβαίνουν ανεπιτυχώς κατά καιρούς στις Αθηναϊκές σκηνές.
Και είναι επίσης προφανές ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού το έχει ήδη αγκαλιάσει και δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες παραστάσεις του είναι ήδη sold-out!
Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στον παρακάτω σύνδεσμο: http://quintatheater.blogspot.com/2018/10/blog-post_71.html#more
Της Βικτώριας Πέππα, 12/12/18
Σας ευχαριστουμε πολύ από καρδιάς!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή