Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Πρόσωπο - Μαρίνα Σαμάρκου

Είναι πολύ σπουδαίο για έναν ηθοποιό να έχει χιούμορ ως άνθρωπος και αυτό να μπορεί να το μεταδίδει από την σκηνή και στους θεατές.  Η Μαρίνα Σαμάρκου είναι ένα τέτοιο πρόσωπο το οποίο με σταθερά βήματα και με εφόδιο την υποκριτική της ικανότητα και το χιούμορ της θα μας απασχολήσει -εύχομαι και ελπίζω- για πολλά χρόνια ακόμα.  Η πρώτη μου επαφή μαζί της ήταν λίγα χρόνια πίσω σε μια παράσταση που λεγόταν "Το νησί" σε ένα μικρό φεστιβάλ που είχε πραγματοποιηθεί και είχε ξεχωρίσει.  Στη συνέχεια την παρακολούθησα στην παράσταση "Ποιος ανακάλυψε την Αμερική" της Χρύσας Σπηλιώτη σε σκηνοθεσία Στράτου Λύκου με τον οποίο συναντιούνται ξανά στην κωμωδία του τελευταίου με τίτλο "Πρεμιέρα εξ αμελείας" στο Θέατρο Ελυζέ.  Μια εξωφρενική κωμωδία που μετά το πρώτο της περιπετειώδες ανέβασμα έρχεται για δεύτερη φορά ανανεωμένη να σαρώσει με το σαρωτικό της χιούμορ. Η Μαρίνα Σαμάρκου στον ρόλο της συζύγου του δολοφονημένου ξενοδόχου μας συστήνεται.

- Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ρόδο με ιδιαίτερη πατρίδα μου την Κάλυμνο.
Ταξιδεύω πολύ συχνά στο νησί μιας και οι γονείς μου ζουν εκεί και ο ένας απτά τρία μεγαλύτερα αδέρφια μου.Η μεγάλη μου αγάπη είναι η θάλασσα,οι φίλοι μου, οι γάτες η οικογένεια μου και ο γιος μου.
Τον ελεύθερο χρόνο μου παρακολουθώ θέατρο και πηγαίνω σε συναυλίες.

- Πως αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;
Αν έπρεπε να απομονώσω μια καθοριστική στιγμή που πυροδότησε την αγάπη μου για το θέατρο,αυτή θα ήταν η μέρα που παρακολούθησα τον "Ματωμένο γάμο" Του Φ.Γ.Λόρκα από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρόδου.
Αυτό λειτούργησε ως ελατήριο να ενταχθώ στα ερασιτεχνικά εργαστήρια του νησιού.

- Είχατε κάποιον άλλο προσανατολισμό πριν ασχοληθείτε με τον χώρο;
Με κέρδισε τόσο νωρίς και τόσο ολοκληρωτικά ο κόσμος του θεάτρου που δεν υπήρχε χώρος για κάτι άλλο.

- Ποιο είναι το πιο σημαντικό κριτήριο όταν επιλέγετε μια συνεργασία;
Ο θίασος,το έργο,η αμοιβή και εντέλει το όχι πάντα αλάνθαστο ένστικτο μου.

- Αγαπημένος ρόλος, συγγραφέας, ηθοποιός;
Έχω πολλούς αγαπημένους . Αλλά επειδή η πρώτη αγάπη είναι και παντοτινή θα αισθανόμουν πολύ τυχερή εάν κάποτε αναμετριόμουν με τη νύφη από τον "Ματωμένο γάμο" (πριν με πάρουν τα χρόνια).

- Τι αισθανθήκατε την πρώτη φορά που βρεθήκατε στην σκηνή;
Χαρά, καρδιοχτύπι,και μια περίεργη οικειότητα με αυτό που βίωνα.

- Ποια ήταν η πιο αμήχανη ή αστεία επαγγελματική σας στιγμή;
Δεν υπάρχει τίποτα πιο αμήχανο και τρομακτικό από το σεντόνι όπως συνηθίζεται να λέγεται στο θέατρο. Μου έχει συμβεί 2 φορές ελπίζω να μην τριτώσει!!!

- Σας έχει ποτέ απογοητεύσει το επάγγελμα που ακολουθήσατε;
Το επάγγελμα καθ' αυτό καθόλου.
Απογοήτευση έχω αισθανθεί από συμπεριφορές ανθρώπων.
Αντίξοες συνθήκες εργασίας και μοιραία ευτελισμό του επαγγέλματος.

- Είχατε κάποιο πρόσωπο που να λειτούργησε σαν ερέθισμα να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Την πρώτη μου επαφή με το θέατρο την οφείλω στην αδερφή μου που ήταν αυτή που με πήγε πρώτη φορά στο θέατρο.

- Πως αντιμετωπίζετε τις θετικές και πως τις αρνητικές κριτικές;
οι κριτικές είναι όλες ευπρόσδεκτες στο βαθμό που δεν είναι εμπαθώς αρνητικές ή ιδιοτελώς θετικές.


- Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι;
Να πορεύομαι στον χώρο με αξιοπρέπεια και να βιοπορίζομαι αποκλειστικά από το επάγγελμα μου.

- Τι επιθυμείτε για τον εαυτό σας σε δέκα χρόνια από σήμερα;
Να έχω σωματική και ψυχική υγεία εγώ, η οικογένεια μου και οι προσφιλείς μου άνθρωποι. Και όλα τα άλλα έπονται!

- Πείτε μας που σας βλέπουμε αυτή την περίοδο.
Στις παιδικές χαρές του Δήμου Νέας Σμύρνης :) και στο θέατρο Ελυζέ κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15 στην παράσταση "Πρεμιέρα εξ'αμελείας" του Στράτου Λύκου.
Είναι ένα φρέσκο έργο με τραγελαφικές καταστάσεις. Στοιχεία και θεματολογία μαύρης κωμωδίας όπου οι ηθοποιοί ως ρόλοι προσπαθούν να διαχειριστούν όλα τα στραβά και ανάποδα που τους συμβαίνουν την ημέρα της πρεμιέρας τους. Με την καταλυτική συμβολή των θεατών.

- Ποιος είναι ο δικός σας ρόλος στην παράσταση.
Ενσαρκώνω το ρόλο της άπιστης συζύγου του δολοφονημένου ξενοδόχου. Συγκεντρώνοντας μοιραία υποψίες για συνέργεια στον φόνο.

- Ποια είναι τα επόμενα σας επαγγελματικά βήματα;
Αυτό τον καιρό είμαι δοσμένη στην παράσταση "πρεμιέρα εξ'αμελείας" η οποία εύχομαι να αγκαλιαστεί ακόμα περισσότερο από το κοινό το οποίο ήδη ανταποκρίνεται θερμά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου