Λίγο πριν το τέλος της χειμερινής θεατρικής περιόδου το θέατρο
Αλκμήνη δίνει ραντεβού με το κοινό για την επόμενη σεζόν σχεδιάζοντας ένα
πλούσιο και εξαιρετικά ενδιαφέρον πρόγραμμα που περιλαμβάνει επιτυχίες που
συνεχίζονται για 2η ή και 3η χρονιά, αλλά και νέες
παραγωγές που βάζουν ψηλά τον πήχη.
Το θέατρο Αλκμήνη, που φέτος τιμήθηκε με το κρυφό βραβείο της
Κερκυραϊκής Ένωσης Πειραιά για την «προσφορά του στον πολιτισμό με τις δύο
σκηνές που διαθέτει και τις αίθουσες τέχνης, με τις εκθέσεις ζωγραφικής, τις
μουσικές βραδιές και τις παραστάσεις χορού», έχει επίσης επτά υποψηφιότητες
στην 35η απονομή για τα Θεατρικά Κορφιάτικα Βραβεία 2015-2016, που
θα απονεμηθούν τον Οκτώβριο του 2016 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
- Αντριάνα για το βραβείο καλύτερης
παράστασης σε Μικρό Θέατρο
(t-short)
- Δημήτρης Πετρόπουλος για το Βραβείο Α΄ Ανδρικής Ερμηνείας «Μάνος Κατράκης» για την ερμηνεία του στο ρόλο του Μαρκήσιου στο έργο Το Δηλητήριο
- Χριστόδουλος Στυλιανού για το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας «Θάνος Κωτσόπουλος» για την ερμηνεία του στο ρόλο του ενόρκου νο 8 στο έργο Οι 12 Ένορκοι
- Ειρήνη Παπαδημάτου για το Βραβείο Γυναικεία Ερμηνεία Κωμωδίας «Μαίρη Αρώνη» για την ερμηνεία της στο ρόλο της Ειρήνης στο έργο Ανύπαρκτοι Φίλοι
- Μαρία Αντουλινάκη για το Βραβείο «Μονόλογος: Αντιγόνη Βαλάκου» για την ερμηνεία της στο ρόλο της Αντριάνας στο έργο Αντριάνα
- Τίτος Λίτινας για το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας «Θάνος Κωτσόπουλος» για την ερμηνεία του στους ρόλους των Τειρεσία και Θεράποντα στο έργο Οιδίπους Τύραννος
- Κυριάκος Χατζημιχαηλίδης για το Βραβείο Σκηνοθεσίας «Κώστας Μπάκας» για την σκηνοθεσία στο έργο Αντριάνα
- Δημήτρης Πετρόπουλος για το Βραβείο Α΄ Ανδρικής Ερμηνείας «Μάνος Κατράκης» για την ερμηνεία του στο ρόλο του Μαρκήσιου στο έργο Το Δηλητήριο
- Χριστόδουλος Στυλιανού για το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας «Θάνος Κωτσόπουλος» για την ερμηνεία του στο ρόλο του ενόρκου νο 8 στο έργο Οι 12 Ένορκοι
- Ειρήνη Παπαδημάτου για το Βραβείο Γυναικεία Ερμηνεία Κωμωδίας «Μαίρη Αρώνη» για την ερμηνεία της στο ρόλο της Ειρήνης στο έργο Ανύπαρκτοι Φίλοι
- Μαρία Αντουλινάκη για το Βραβείο «Μονόλογος: Αντιγόνη Βαλάκου» για την ερμηνεία της στο ρόλο της Αντριάνας στο έργο Αντριάνα
- Τίτος Λίτινας για το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας «Θάνος Κωτσόπουλος» για την ερμηνεία του στους ρόλους των Τειρεσία και Θεράποντα στο έργο Οιδίπους Τύραννος
- Κυριάκος Χατζημιχαηλίδης για το Βραβείο Σκηνοθεσίας «Κώστας Μπάκας» για την σκηνοθεσία στο έργο Αντριάνα
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΕΥΑ του
Αντώνη Μποσκοϊτη
Τα δύσκολα παιδικά χρόνια, ο
βιασμός από τον δάσκαλο στο δημοτικό, η σχέση με την μητέρα, η πρώτη έξοδος
στις πιάτσες της νύχτας, το αναμορφωτήριο, η φυλακή, ο φόβος του θανάτου &
ταυτόχρονα, η είσοδος στο χώρο του θεάματος, το φλερτ με το trash, η φωτεινή
πλευρά της ζωής, ο ασυμβίβαστος αγοραίος έρωτας, το σόου και η ανθρώπινη
ειλικρίνεια. Αυτά είναι τα σπαράγματα του βίου της τρανς performer Εύας
Κουμαριανού.
Σκύλος με σπίτι
Σε καινούριο σπιτικό μετακομίζει
η μεγάλη περσινή επιτυχία του θεάτρου για παιδιά Σκύλος με σπίτι. Φέτος το χειμώνα ο τεμπέλης σκύλος μας και η
πανέξυπνη γάτα φίλη του Ζουζού, σας περιμένουν μαζί με τα υπόλοιπα ζωάκια στο
θέατρο Αλκμήνη για να κάνουμε όλοι μαζί τον κόσμο μας πανέμορφο!
Οι 12 ένορκοι του Reginald Rose
Η επιτυχημένη και πολυβραβευμένη
παράσταση Οι 12 Ένορκοι που
συγκλόνισε κοινό και κριτικούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνεχίζει για τρίτη
συνεχόμενη χρονιά. Το θέατρο Αλκμήνη μετατρέπεται σε δικαστική αίθουσα θέτοντας
τους θεατές στη θέση των ενόρκων.
Ανύπαρκτοι φίλοι του
Alan Ayckbourn
Η μαύρη κωμωδία που από το
ξεκίνημά της προβλημάτισε το κοινό, συνεχίζει και την επόμενη χειμερινή σεζόν
στο Θέατρο Αλκμήνη. Οι Ανύπαρκτοι Φίλοι
μας προκαλούν να δούμε μέσα από τα μάτια τους τις δικές μας ανύπαρκτες σχέσεις,
φιλικές, ερωτικές και οικογενειακές.
Οι ακαταμάχητοι Λεβέντες
Η ομάδα επίPlay έρχεται στο Αλκμήνη με την επανάληψη της αυτοσχεδιαστικής
υπερπαραγωγής Οι Ακαταμάχητοι Λεβέντες –
Η Τελική Αναμέτρηση μέρος Β’ για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, και την
παρουσίαση της καινούργιας της δουλειάς από το νέο έτος.
Η τελευταία σταγόνα
της Τζένης Μιχαηλίδου
Το ψυχολογικό δράμα της Τζένης
Μιχαηλίδου βασισμένο σε αληθινά γεγονότα της ζωής της, παρουσιάστηκε για πρώτη
φορά στο θέατρο Αλκμήνη τον Μάιο και συνεχίζει και τη νέα σεζόν. "Η μοίρα
μας είναι ο χαρακτήρας μας"...
Η νοσταλγός του
Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη
Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε την προηγούμενη χρονιά
με συνεχείς παρατάσεις παραστάσεων, Η
νοσταλγός επανέρχεται τον Σεπτέμβριο για δεκαοχτώ ακόμα παραστάσεις.
Απολογία Σωκράτους
του Πλάτωνα
Η απολογία του Σωκράτη κατά τον Πλάτωνα, επαναλαμβάνεται από τις αρχές Οκτωβρίου 2016 για 3η συνεχή χρονιά στο θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ. Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ του ΣΩΚΡΑΤΗ, του φιλοσόφου εκείνου που έβλεπε την ηθική ως τέχνη της ζωής και «έπραττε τα πολιτικά χωρίς να κάνει πολιτική», διεκδικώντας για τον εαυτόν του ένα είδος ηθικής και πολιτικής ελευθερίας –ατομικής ελευθερίας απέναντι στην κοινότητα- που καμία ελληνική κοινωνία της κλασσικής εποχής δεν θα μπορούσε να παραχωρήσει σε οποιοδήποτε μέλος της.
Άλκηστις του Ευριπίδη
Η Άλκηστις σε μια χειρονομία άκρας αυταπαρνήσεως, δέχεται να πεθάνει στην θέση του άνδρα της, βασιλιά των Φερρών, Αδμήτου.
Η σκηνοθεσία του Τηλέμαχου Μουδατσάκι αντιμετωπίζει το έργο ως ρομαντικό δράμα με σατιρικά όμως κατάλοιπα, όπως το προωθεί η αμφίδρομη παρουσία του Ηρακλή που σπεύδει να ανταγωνιστεί τον Θάνατο για να επαναφέρει στη ζωή την ηρωίδα.
Η μέθοδος, άλλωστε, του σκηνοθέτη εστιάζεται, σε μια “γλυπτική” του σώματος, το οποίο καλείται να αφομοιώσει το τραγικό ως πόνο αλλά κρητή σάτιρα ως σκίρτημα, δημιουργώντας ένα επίμαχο σκηνικό μόρφωμα για την ανάδειξη της εμμενούς ποίησης του αρχαίου κειμένου.
Η απολογία του Σωκράτη κατά τον Πλάτωνα, επαναλαμβάνεται από τις αρχές Οκτωβρίου 2016 για 3η συνεχή χρονιά στο θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ. Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ του ΣΩΚΡΑΤΗ, του φιλοσόφου εκείνου που έβλεπε την ηθική ως τέχνη της ζωής και «έπραττε τα πολιτικά χωρίς να κάνει πολιτική», διεκδικώντας για τον εαυτόν του ένα είδος ηθικής και πολιτικής ελευθερίας –ατομικής ελευθερίας απέναντι στην κοινότητα- που καμία ελληνική κοινωνία της κλασσικής εποχής δεν θα μπορούσε να παραχωρήσει σε οποιοδήποτε μέλος της.
Άλκηστις του Ευριπίδη
Η Άλκηστις σε μια χειρονομία άκρας αυταπαρνήσεως, δέχεται να πεθάνει στην θέση του άνδρα της, βασιλιά των Φερρών, Αδμήτου.
Η σκηνοθεσία του Τηλέμαχου Μουδατσάκι αντιμετωπίζει το έργο ως ρομαντικό δράμα με σατιρικά όμως κατάλοιπα, όπως το προωθεί η αμφίδρομη παρουσία του Ηρακλή που σπεύδει να ανταγωνιστεί τον Θάνατο για να επαναφέρει στη ζωή την ηρωίδα.
Η μέθοδος, άλλωστε, του σκηνοθέτη εστιάζεται, σε μια “γλυπτική” του σώματος, το οποίο καλείται να αφομοιώσει το τραγικό ως πόνο αλλά κρητή σάτιρα ως σκίρτημα, δημιουργώντας ένα επίμαχο σκηνικό μόρφωμα για την ανάδειξη της εμμενούς ποίησης του αρχαίου κειμένου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου