Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Συνέντευξη - Γιώργος Γιαννίμπας

Ο Γιώργος Γιαννίμπας είναι ηθοποιός και τραγουδιστής.  Γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου σπούδασε θέατρο στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή Ίασμος και φωνητική δίπλα στη Julie Massino, ενώ έχει παρακολουθήσει μαθήματα σύγχρονου και κλασικού τραγουδιού και με άλλους δασκάλους.  Επίσης έχει πτυχίο Ανωτέρων Θεωρητικών Μουσικής - Ειδικού Αρμονίας.  Αυτή τη στιγμή συμμετέχει στο μιούζικαλ "Οικογένεια Άνταμς" στο ρόλο του Λέρτς (μπάτλερ), στο θέατρο Βέμπο, σκηνοθεσία Θέμις Μαρσέλλου.

- Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με την υποκριτική;
Ως παιδί δεν έλεγα ποτέ "όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω ηθοποιός", δεν μου περνούσε καν απ' το μυαλό και μάλιστα όταν με ρωτούσαν "γιατί δε γίνεσαι ηθοποιός;" η απάντησή μου ήταν "δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα..!".  Πάντα η πρώτη μου σκέψη ήταν η μουσική και ειδικά το τραγούδι, άρα η ανάγκη μου για έκφραση είχε εν μέρη καλυφθεί. Όλα ξεκίνησαν όμως, όταν μια μέρα, όντας τραγουδιστής μου έγινε πρόταση για συμμετοχή σε μιούζικαλ. Αρκεί να σας πω ότι στην αρχή αρνήθηκα τουλάχιστον 2 με 3 φορές. Μέχρι που με επιφύλαξη, πήρα την απόφαση να περάσω ακρόαση και να δοκιμαστώ. Τελικά, λάτρεψα όχι μόνο τις παραστάσεις αλλά και τις πρόβες. Δε μπορούσα πια να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτό το κομμάτι και έτσι πήρα την απόφαση την επόμενη χρονιά να γραφτώ στη δραματική σχολή. Από τότε μέχρι και σήμερα δεν έχω σταματήσει να δουλεύω στο θέατρο, με ιδιαίτερη αγάπη στο μιούζικαλ αλλά και όχι μόνο. 

- Προτιμάς κωμωδία ή δράμα; Υπάρχουν ρόλοι που θες να ερμηνεύσεις;
Η πρώτη μου σκέψη είναι πως προτιμώ την κωμωδία, απ' την άλλη οι περισσότεροι ρόλοι που θέλω να παίξω είναι δραματικοί και ειδικά στο κλασικό ρεπερτόριο. Ίσως θα ήταν πιο εύκολο να διαλέξω ανάμεσα σε δύο έργα παρά στα δύο αυτά είδη. Όσο για τους ρόλους που θα ήθελα να ερμηνεύσω είναι πολλοί γύρω από το κλασικό θέατρο αλλά και τα musicals, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα ήταν ιδανικοί ή ότι θα μου ταίριαζαν απαραίτητα. 

- Πως προέκυψε η συμμετοχή σου στην Οικογένεια Addams?
Έχω τη χαρά, η Θέμις Μαρσέλλου να με έχει εμπιστευτεί από την πρώτη στιγμή, από την ακρόαση για την Εβίτα που με γνώρισε, το μιούζικαλ Annie αμέσως μετά, μέχρι το τηλεφώνημα που μου ανακοίνωσε πως με θέλει για το ρόλο του Lurch στην οικογένεια Άνταμς. Ένα ρόλο που τον ήθελα από τη στιγμή που είχα μάθει την ύπαρξη αυτού του μιούζικαλ. Έχουμε μια άριστη συνεργασία και αλληλοεκτίμηση, χαίρομαι πολύ που συνεργαζόμαστε για ακόμα μια φορά. 

- Είδες τις ταινίες ή την σειρά για να προσεγγίσεις τον ρόλο του Λερτς?
Έχω δει όλες τις ταινίες, σειρές και cartoon στο παρελθόν. Όταν ούτε καν το φανταζόμουν. Επιλέγω συνειδητά να μη δω ενα ρόλο από άλλο ηθοποιό μέχρι τουλάχιστον να χτίσω το δικό μου χαρακτήρα. Φοβάμαι ότι μπορεί να εγκλωβιστώ και έτσι αφήνομαι στο κείμενο, τη σκηνοθεσία και τη φαντασία μου. Μετά από αυτό το στάδιο μπορεί να δω άλλα ανεβάσματα, με πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το "τί γεννήθηκε" σε μια άλλη μαγιά συντελεστών, πού οδηγήθηκαν και τί μπορεί να μου ξέφυγε. 

- Πως αισθάνεσαι που στα πρώτα σου βήματα έχεις την τύχη να συμμετέχεις σε μεγάλες παραστάσεις και μάλιστα μιούζικαλ (Annie, Οικογένεια Addams, το τραγούδι του νεκρού αδερφού) και να συνεργάζεσαι με σκηνοθέτες όπως η Θέμις Μαρσέλλου και ο Θανάσης Παπαγεωργίου?
Το musical είναι το είδος που αγαπώ περισσότερο. Θεωρώ ότι όντως ειμαί πολύ τυχερός να έχω ήδη παίξει στα μιούζικαλ Annie, Οικογένεια Άνταμς και σε έργα όπως "Το τραγούδι του νεκρού αδελφού" με την ορχήστρα του Μίκη Θεοδωράκη.   Πέρα από τυχερός όμως αισθάνομαι ότι αναγνωρίζεται η προσωπική δουλειά, οι σπουδές και η αφοσίωση μου σε αυτό που αγαπώ. Η συνεργασία με σημαντικούς σκηνοθέτες όπως η Θέμις Μαρσέλλου και ο Θανάσης Παπαγεωργίου είναι ένας από τους παράγοντες που θα σε εκπαιδεύσουν στο θέατρο και θα σου δώσει την ευκαιρία να εξελιχθείς. 

- Αυτόν τον καιρό ετοιμάζεις κάποιες ζωντανές εμφανίσεις.  Πες μας για αυτές και τι περιμένουμε να ακούσουμε στα live σου;
Είναι ενα acoustic live, κιθάρα - κοντραμπάσο, με διασκευές πολύ γνωστών τραγουδιών σε ρυθμούς swing, bossa nova, rock and roll κ.α. Ντυμένο με βίντεο από τον Κάρολο Πορφυρή. Με τον καιρό θα προστεθούν κι άλλα όργανα, εξαρτάται πάντα από το χρόνο που θα έχουμε. 

- Πιστεύεις ότι γίνονται καλές δουλειές τα τελευταία χρόνια στην μουσική και ποιους νέους μουσικούς ξεχωρίζεις;
Θεωρώ ότι γίνονται πολλές καλές δουλειές, έχουμε εξαιρετικούς δημιουργούς και ερμηνευτές.  Τα πρώτα ονόματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι η Μαριέττα Φαφούτη, η Idra Kayne και η Katerine Duska.

- Ασχολήσε με την φωτογραφία και με την σκηνοθεσία μουσικών videoclip.  Είναι στα σχέδιά σου και η σκηνοθεσία στο θέατρο;
Άμεσα σίγουρα όχι, κάποια στιγμή στο μέλλον αν το επιτρέπει η εμπειρία μου ίσως. Δεν κάθομαι σε ησυχία ποτέ, σίγουρα θα ήθελα να σκηνοθετήσω μια ταινία μικρού μήκους όμως. 

- Ποια από όλες τις ιδιότητές σου είναι αυτή που σε εκφράζει περισσότερο;
Αν και τις περισσότερες φορές συστήνομαι στο θέατρο, νομίζω μέσα μου πρώτα του τραγουδιστή. Μπορεί σε λίγη ώρα να μου κάνει κάποιος την ίδια ερώτηση να απαντήσω διαφορετικά. 

- Ποια εφόδια πρέπει να έχει ένα νέο παιδί για να μην αλλοτριωθεί σ’αυτόν τον χώρο;
Πιστεύω πάρα πολύ στην εκπαίδευση, την προσωπική δουλειά και τον επαγγελματισμό. Για μένα δεν υπάρχει εύκολος και γρήγορος δρόμος. Όσο πιο γερά είναι τα θεμέλια που χτίζεις, τόσο πιο δύσκολα θα πέσεις. 

- Τι προτεραιότητες υπάρχουν αυτή την στιγμή στην ζωή σου;
Αφού τελειώσουμε με την οικογένεια Άνταμς, 15 Μαΐου την επόμενη μέρα ακριβώς, το πρωί παρουσιάζομαι στην πολεμική αεροπορία. Θα μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι γιατί θα φυλάω την πατρίδα χεχε..!  Όποτε βγαίνω και εχω άδεια ευελπιστώ να κάνω τα lives που σας είπα προηγουμένως. 

- Πως αντιμετωπίζεις τις θετικές ή τις αρνητικές κριτικές; 
Είναι πολύ σημαντικό από ποιον γίνονται οι κριτικές και με ποια προέραιση. Για παράδειγμα οι γονείς μου μπορεί να τα βρίσκουν όλα τέλεια ακόμα και αν δεν είναι. Προσωπικά ζητώ τη γνώμη των άλλων και συνήθως σε μία πρεμιέρα καλώ  τους πιο αυστηρούς μου φίλους.  Όσο για τις αρνητικές κριτικές που δεν εχουν σκοπό να σε βοηθήσουν να βελτιωθείς, δεν μπορώ να πω ότι με επηρεάζουν. Είμαι αντίστοιχα επιφυλακτικός και με τις πολύ καλές κριτικές από ανθρώπους που με αγαπούν και δεν μπορούν να είναι αντικειμενικοί.


- Τους επόμενους μήνες θα υπηρετήσεις την θυτεία σου.  Πιστεύεις ότι θα σε αφήσει πίσω στα επαγγελματικά σου σχέδια;
Η αλήθεια είναι ότι το φοβάμαι πολύ. Είμαι ενεργός καλλιτεχνικά τα τελευταία οχτώ χρόνια και είναι η πρώτη φορά που θα κάνω μία τόσο μεγάλη παύση. Θα προσπαθήσω να κρατήσω μία επαφή μέσω του τραγουδιού αλλά και αυτό ακόμα δεν είναι σίγουρο. Παραταύτα πιστεύω ότι θα γεμίσω με ενέργεια για να προσπαθήσω ξανά ακόμα κι απ' την αρχή αν χρειαστεί.

- Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα;
Κάποιες φωτογραφήσεις και ίσως ένα βιντεοκλίπ. Πέρα απο τα lives που ελπίζω πραγματικά να προλάβω, δεν εχω κάποια αλλα επαγγελματικά σχέδια. Κουτσά - στραβά θα υπηρετώ την πατρίδα :) 


22/04/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου