Τρίτη 28 Μαΐου 2019

"Θεατρικά Αναλόγια" στο Θέατρο ΜΠΙΠ -«Η ταράτσα»

Ο Άντρας και το Κορίτσι. Δυο φαινομενικά άγνωστα μεταξύ τους πρόσωπα, συναντιούνται τυχαία για πρώτη φορά στην ταράτσα μιας πολυκατοικίας. Ο χρόνος για λίγο θα «σταματήσει» και οι ήρωες θα προσπαθήσουν να επιβιώσουν, αφηγούμενοι την προσωπική τους ιστορία. Η προσπάθεια τους όμως να επικοινωνήσουν βρίσκει εχθρό κάποια αόρατη δύναμη που βρίσκεται πίσω από την πόρτα που οδηγεί στην ταράτσα. Πόρτα που μοιάζει κλειδωμένη, που τους χωρίζει από τον υπόλοιπο κόσμο και την αληθινή ζωή. Που άλλες φορές χτυπά δυνατά προκειμένου να ανοίξει και άλλες φορές παραμένει ερμητικά κλειστή…

«Προσπαθώ. Να σκεφτώ τα πάντα ή να μη σκεφτώ τίποτα. Καταλήγω στο τίποτα. Φέρνω στο μυαλό μου εικόνες, μνήμες, δικές μου αλλά και ξένες. Σκέφτομαι τη γέννησή μου. Το τελευταίο χώμα που θα σκεπάσει το σώμα μου. Κοιτάζω τα χρώματα, μαντεύω τις μυρωδιές. Υπάρχει κάτι που να θυμάσαι; Ονειρεύεσαι ποτέ πως ξυπνάς; Πως βρίσκεσαι αλλού; Με κάποιον να σε προσέχει; Αναρωτιέμαι τι θα άλλαζε μεταξύ μας αν γνωριζόμασταν κάτω από άλλες συνθήκες. Πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς εμάς. Λέω να κάνω μια λίστα. Υπάρχουν τόσα που θα ’θελα να σου πω, να σου ’δειχνα τώρα. Το δωμάτιό μου είναι γεμάτο φωνές, κόκκινους τοίχους, άδειες κορνίζες. Υπάρχει ένα φως που μπαίνει πού και πού από τα παράθυρα. Έχω ζωγραφίσει παράθυρα. Έχω κεντήσει το φως. Αποφάσισα να μη βάλω τα κλάματα. Πρέπει κάποιος από τους δυο μας να παραμείνει εδώ. Ψύχραιμος και γενναίος. Να κρατάει την πόρτα κλειστή. Κανείς να μην μπορέσει να μπει.»

Συντελεστές
Κείμενο - Σκηνοθεσία: Νίκη Ράπτη
Δραματολόγος - Βοηθός σκηνοθέτη: Δήμητρα Γκούγκλια
Ερμηνεία: Πέννυ Μηλιά, Μπάμπης Λουκόπουλος
Μουσική: Βασίλης Μήλεσης
Σκηνική επιμέλεια: Νίκος Βιτουλαδίτης
Σχεδιασμός φωτισμών: Κωνσταντίνος Τρουμπαδάκης
Φωτογραφίες: Πάνος Μπακογιάννης
Φωτογραφία - σχεδιασμός αφίσας: Στέφανος Χατζηλάμπρος
Ώρα έναρξης: 21.00
Διάρκεια: 90 λεπτά

ΘΕΑΤΡΟ ΜΠΙΠ
Αγίου Μελετίου 25 και Κυκλάδων, Κυψέλη
Τηλ επικοινωνίας-κρατήσεις: 2130344074
Είσοδος: 8 ευρώ / Φοιτητικό, ανέργων, ΑΜΕΑ, ατόμων άνω των 65, ατέλειες: 5 ευρώ

Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στον Πανελλήνιο Σύλλογο Συμπαράστασης και Αρωγής Παραπληγικών και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες «Ηλιαχτίδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου