Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Πρόσωπο - Ιουστίνα Μάτσιασεκ

Η πρώτη φορά που συνάντησα την Ιουστίνα Μάτσιασεκ πάνω στην σκηνή, ήταν στην παράσταση Καζομίρ και Καρολίνα σε σκηνοθεσία Δημοσθένη Παπαδόπουλου και ήταν ξεχωριστή.  Φέτος υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Κωνσταντίνου Μακριδάκη ζει το όνειρό της καθώς ερμηνεύει την Ευριδίκη του Ζαν Ανούιγ.  Έναν εμβληματικό ρόλο στον οποίο καλείται να δώσει τα διαπιστευτήριά της προτού ξεκινήσει μια μεγάλη καλοκαιρινή περιοδεία με την παράσταση "Χάνσελ και Γκρέτελ" της Κάρμεν Ρουγγέρη.  Η παράσταση θα παίζεται μέχρι 10/6 στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών.

- Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς  για να σας γνωρίσουμε καλύτερα
Γεννήθηκα στην Πολωνία από όπου είναι και η καταγωγή μου. Ήρθα στην Ελλάδα όταν ήμουν ενός.
Ονειρευόμουν να γίνω μια πετυχημένη μουσικός ή αστυνομικός. Η υποκριτική μπήκε κατά λάθος στη ζωή μου και τελικά με κέρδισε.

- Πως αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;
Είχα χάσει τη δουλειά μου και βρισκόμουν στο μηδέν. Η αδελφή μου, επηρεασμένη από τις θεατρικές παραστάσεις που είχα λάβει μέρος μικρή, έβλεπε σε μένα κάτι που εγώ δεν είχα αντιληφθεί. Έτσι, με πήρε απ το χέρι και με πήγε- με το ζόρι- στη σχολή Βεάκη.
Την πρώτη μέρα αναρωτιόμουν τι δουλειά είχα εγώ εκεί. Από τη δεύτερη και για τα επόμενα χρόνια φοίτησης μου, δεν έχασα λεπτό.

- Είχατε κάποιον άλλο προσανατολισμό πριν ασχοληθείτε με τον χώρο;
Ναι. Τη μουσική. Παίζω βιολί από 8 χρονών. Το αγαπώ πολύ. Επίσης φοιτώ στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

- Ποιο είναι το πιο σημαντικό κριτήριο όταν επιλέγετε μια συνεργασία;
Σίγουρα παίζει ρόλο το έργο και ο ρόλος, μα πιο πολύ με ενδιαφέρει ο σκηνοθέτης. Φέτος, ήμουν πολύ τυχερή που συνεργάστηκα με την μοναδική Κάρμεν Ρουγγέρη.
Αλλά και τώρα στην «Ευρυδίκη» με τον Κωνσταντίνο Μακριδάκη, ένα νέο – πολλά υποσχόμενο σκηνοθέτη- ο οποίος με εμπιστεύτηκε και τον ευχαριστώ πολύ γι αυτό. Ένας άνθρωπος που ξέρει να αντλεί από τον ηθοποιό του τα πιο δυνατά του στοιχεία- ελευθερώνοντας τον- και με έναν μαγικό τρόπο να τον οδηγεί στο εκρηκτικό ξέσπασμα του είναι του..

- Αγαπημένος ρόλος που θα θέλατε να παίξετε;
Ζω το όνειρο μου. Συνάντησα τον ρόλο που ονειρευόμουν να παίξω, την Ευρυδίκη του Ζαν Ανούιγ.

- Τι αισθανθήκατε την πρώτη φορά που βρεθήκατε στην σκηνή;
Η πρώτη φορά ήταν στο Μέγαρο Μουσικής στην όπερα Άλκηστις . Έπαιζα το πνεύμα της Άλκηστις. Από το δέος και τη συγκίνηση γέμισαν δάκρυα τα μάτια μου..

- Ποια ήταν η πιο αμήχανη ή αστεία επαγγελματική σας στιγμή;
Μία από τις πιο αμήχανες και ταυτόχρονα αστείες στιγμές, ήταν σε παράσταση όπου συνάδελφος ξέχασε τα λόγια του και παλεύαμε και οι δυο λέγοντας σχετικά και άσχετα, εντός και εκτός ρόλου μας, προσπαθώντας να επανέλθουμε στο σωστό σημείο…



- Σας έχει ποτέ απογοητεύσει το επάγγελμα που ακολουθήσατε;
Δεν με έχει απογοητεύσει το επάγγελμα, αλλά κάποιοι από τους ανθρώπους που είναι σ αυτό το επάγγελμα..

- Είχατε κάποιο πρόσωπο (εντός ή εκτός χώρου) που να λειτούργησε σαν ερέθισμα να ασχοληθείτε με τον χώρο;
Ναι.. όπως προανέφερα, μέντορας για μένα ήταν και είναι η αδελφή μου. Ανέσυρε από μέσα μου μια αγάπη που δεν ήξερα ότι υπήρχε..

- Πως αντιμετωπίζετε τις θετικές και πως τις αρνητικές κριτικές;
Στις θετικές νιώθω ικανοποίηση. Με τις αρνητικές, θα ήταν ψέμα να πω πως δεν στεναχωριέμαι. Τις δέχομαι όμως και δουλεύω περισσότερο για να τις αλλάξω.

- Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι;
Επιθυμώ να συμμετάσχω σε μία κινηματογραφική παραγωγή.

- Τι επιθυμείτε για τον εαυτό σας σε δέκα χρόνια από σήμερα;
Θα ήθελα να έχω κάνει δική μου οικογένεια. Λατρεύω τα παιδιά.. Αυτό που θα ήθελα ακόμα είναι να μπορώ να βιοπορίζομαι από το επάγγελμα του ηθοποιού και μόνο..

- Πείτε μας που σας βλέπουμε αυτή την περίοδο.
Από τις 31/5 – και για 8 παραστάσεις- στην Ευρυδίκη του Ζαν Ανούιγ, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μακριδάκη..
.. «Οι 4 βασικοί άξονας του έργου, ο Έρωτας, ο Θάνατος, ο Χρόνος και η Τυχαιότητα αιχμαλωτίζουν τους περιπλανώμενους ηθοποιούς και τους παρασύρουν σε μιαν ιστορία που ακροβατεί ανάμεσα στην πραγματική ζωή και στο θέατρο..»

-  Ποιος είναι ο δικός σας ρόλος στην παράσταση;
Η Ευρυδίκη.. Μια πολυδιάστατη προσωπικότητα. Μια βασανισμένη γυναίκα που προσπαθεί να αποδράσει από την ίδια της τη ζωή με έναν έρωτα. Τελικά όμως, ακόμα κι αυτός την προδίδει..

- Ποια είναι τα επόμενα σας επαγγελματικά βήματα;
Παραστάσεις Ευρυδίκης:31/5, 1-2-3-7-8-9-10/6 στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών.
Με το τέλος αυτών των παραστάσεων, θα ξεκινήσουμε την καλοκαιρινή μας περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, με το Χένσελ και Γκρέτελ , σε σκηνοθεσία της Κάρμεν των παιδιών.. Της Κάρμεν Ρουγγέρη.
Ένα παραμύθι γεμάτο χρώματα, ζωντάνια, κέφι. Με εξαιρετικούς ηθοποιούς-τραγουδιστές για μικρά, αλλά και για μεγάλα παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου