Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

«Σαν παιδικό παιχνίδι» με την Σοφία Παπάζογλου και τον Χρήστο Τσιαμούλη στο Θέατρο Ιλίσια

«Είμαι η Τριανταφυλλιά. Πιο συγκεκριμένα η Τριανταφυλλιά της θάλασσας γιατί γεννήθηκα σε ένα όμορφο ελληνικό νησί.
Έχω καθημερινό αγώνισμα να παλέψω με τον καρκίνο και, πιστέψτε με, είναι πολλά τα προβλήματα που έχω να αντιμετωπίσω καθημερινά.
Έτσι οι φίλοι μου –η Ελένη κι ο Χρήστος- με κάνανε τραγούδι.

Το τραγούδι αυτό θέλω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου να ταξιδέψει παντού, να το μοιραστώ με ανθρώπους που κάνουν τον ίδιο αγώνα με εμένα και να πάρουν κουράγιο.

Έτσι λοιπόν τραγουδώ μαζί σας το τραγούδι μου, καθώς και άλλα αγαπημένα τραγούδια, σε μια παράσταση που θα γίνει την Τρίτη στις 13 Δεκεμβρίου, στις 21:00, στο θέατρο Ιλίσια (Παπαδιαμαντοπούλου 4), με είσοδο ελεύθερη.

Στη συναυλία αυτή θα διατεθεί το cd του Χρήστου Τσιαμούλη και της Σοφίας Παπάζογλου «Σαν παιδικό παιχνίδι», τα έσοδα από την πώληση του οποίου θα διατεθούν στα καρκινοπαθή παιδιά. Η προσπάθειά μας αυτή υποστηρίζεται από την Αρχιεπισκοπή της  Κρήτης.
Σας περιμένουμε όλους εκεί!»

Ο Χρήστος  Τσιαμούλης γνωστός από το συγκρότημα  "ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ" και η Σοφία Παπάζογλου είναι δύο καταξιωμένοι καλλιτέχνες με πλούσια δισκογραφία που συνεργάζονται εδώ χρόνια.
Με αφορμή το  CD "ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ", παρουσιάζουν ένα πρόγραμμα που κινείται μεταξύ έντεχνου, παραδοσιακού και έθνικ, με τραγούδια του Χρήστου  από τις  "ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ" μέχρι σήμερα, τραγούδια από τη δισκογραφία της Σοφίας καθώς και διασκευές παραδοσιακών τραγουδιών.
Θα τους συνοδεύσει το μουσικό συγκρότημα POLIS ensemble.

Παίζουν οι μουσικοί:
Αλέξανδρος Καψοκαβάδης (κιθάρα - λαούτο
Στέφανος Δορμπαράκης (κανονάκι)
Νίκος Παραουλάκης (νέυ)
Θοδωρής Κουέλης  (κόντρα μπάσο)
Κυριάκος Γκουβέντας (βιολί)

Χώρος: Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ
Παπαδιαμαντοπούλου 4 & Βασιλίσσης Σοφίας
(μετρό Μέγαρο Μουσικής)

Ημερομηνία: 13 Δεκεμβρίου 2016  στις 21:00
Διάρκεια: 120’
Ελεύθερη Είσοδος

Parking με 50% έκπτωση (Παπαδιαμαντοπούλου 26 & Μιχαλακοπούλου – Αδαμόπουλος)
Επίσημος δικτυακός τόπος θεάτρου:  www.theatroilisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου